ברוכים הבאים לאתר האינטרנט והחנות הוירטואלית של טי אל וי בייק

טי אל וי בייק היא חנות-קונדיטוריה המספקת מוצרים מתוקים כגון בראוניז, בלונדיז, עוגיות ועוד.

החנות היא באינטרנט בלבד נכון לרגע זה וקונדטוריית הייצור שלנו ממוקמת בתל אביב, ישראל.
טי אל וי בייק היא עוסק מורשה הרשומה במדינת ישראל ומשרדיה בכתובת חכמי אתונה 66 תל אביב יפו, ישראל.

כל האמור בתקנון זה ובאתר האינטרנט עצמו הינו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם מתייחס באופן שווה לבני שני המינים.

התקנון שלהלן מתווה את מכלול התנאים לכל רכישה של מוצרים מטי אל וי בייק, הן באמצעי וירטואלי בחנות און-ליין, דרך הטלפון או בווטסאפ.

תקנון זה יהא תקף מעל לכל מסמך אחר או הבעה שבעל-פה, הן על ידי הלקוח או הצרכן (שיקראו להלן גם “את\ה”, “הנך”)  והן על-ידי טי אל וי בייק (שתיקרא להלן גם “אנו”, “אנחנו”, “החנות”, “ההנהלה” או “החברה”).

טי אל וי בייק היא מותג של חברת טי אל וי דונאטס הרשומה במדינת ישראל.

עם ביצוע הזמנה בטי אל וי בייק, הלקוח מצהיר כי קרא את התקנון, הבין את תוכנו, מסכים להוראותיו ומתחייב לפעול על פיהן. במידה ודבר מה שעולה בתקנון זה אינו מתקבל על דעתך, עליך לפנות אל הצוות שלנו בכתובת הדוא”ל [email protected] טרם ביצוע ההזמנה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

 

המוצרים:

טי אל וי בייק עושה את מירב המאמצים לספק ללקוח את מבוקשו עם ביצוע הזמנתו.

יחד עם זאת יודגש כי התמונות והמידע באתר מיועדים להמחשה בלבד וכי יתכנו שינויים בינם לבין המוצר שיסופק בפועל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי כלל המוצרים שלנו נעשים בעבודת יד. טי אל וי בייק מתחייבת לספק את המוצרים על פי רוח התוכן של הכתוב באתר.

הקונדטוריה שלנו משתמשת בחומרי גלם חלביים כשרים ואנחנו לא עובדים ביום שבת וחג.  אך אנו לא מחזיקים תעודת כשרות מסיבות פיננסיות בלבד.

הקונדטוריה עושה שימוש במוצרי חלב, חלקם מיובאים מחוץ לישראל. הקונדטוריה איננה מתחייבת לסמן מוצרים המכילים חומרי גלם אלה.

הקונדטוריה איננה מתחייבת לסביבת עבודה סטרילית, עבור אי אילו ממוצריה, מוצרים כגון אגוזים, סויה, גלוטן, ביצים, מוצרי חלב וכיוצא באלה, גם לא במוצרים הנחשבים לנטולי אותם אלרגנים. איננו ממליצים לכל אדם אשר סובל מאלרגיה כלשהי למזון לצרוך אי אילו ממוצרנו.

טי אל וי בייק מתחייבת לטיב מוצריה ולטריותם. יש לשמור את המוצר במקום מוצל וקריר כדי לא לפגוע בטעמו ואיכותו. בכל מקרה, יש לצרוך את המוצר תוך 2 ימים מקבלתו, או לשמור במקרר ולצרוך עד 5 ימים מקבלתו, או לשמור בהקפאה ולצרוך עד חודשיים מקבלתו.

החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם למוצרים שהוזמנו באתר כתוצאה מאיחסון לקוי או צריכה לאחר הזמן הממולץ לאחר קבלת המוצר שלא לפי ההוראות שניתנו על ידנו בתקנון זה.

עקב אופיים של המוצרים, מוצרי מזון, לא ניתן לבטל הזמנה ו/או להחזיר מוצרים אשר נרכשו באתר.

 

רכישה באתר:

משתמש רשאי לבצע פעולות באתר ולזמין מוצרים ושירותים בכפוף לכשירותו המשפטית ומילוי התנאים המצטברים להלן:

המשתמש מעל גיל 18 ו/או במידה והינו קטין (מתחת לגיל 18) רשאי לבצע הפעולה על פי אישור מאת האפוטרופוס החוקי.

רכישה בחנות מותנית בהזנת מלוא הפרטים הנדרשים ע”י האתר ו\או מי מנציגי החנות והן באופן טלפוני . החנות טי אל וי בייק ו/או בעליהן ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים.

הנהלת החנות או מי מעובדיה ונציגיה לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה אחרת, לרבות תקלות טכניות, המונע ביצוע פעולות באתר וכמו כן לכל טעות שהיא בהזנת פרטי הזמנה בעת הקלדת פרטי ההזמנה, אשר כל אלה ביחד או לחוד, ימנעו המשך טיפול בהזמנה.

החנות שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל הזמנות שלא מולאו עבורן כל הפרטים הנחוצים.

הלקוח מתחייב למסור מידע מדויק ומעודכן בעת מילוי או מסירת פרטי ההזמנה. החנות שומרת על זכותה לפעול לפי שיקול דעתה הבלעדי במידה ויחסרו אי אילו פרטים מפרטי ההזמנה או שהפרטים שנמסרו אינם נכונים.
הקלדת פרטים כוזבים הינה עברה פלילית ונגד מוסרי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים.

כל ביצוע רכישה באתר האינטרנט של החנות, לפני העברה לאישור חברת האשראי, יאושר בידי החנות באופן ידני מפאת האפשרות לחוסרים במלאי או טעויות שנפלו בעת מילוי טופס פרטי ההזמנה.

החברה מתחייבת ליצור קשר עם הלקוח במידה וישנה תקלה בהזמנה שלא בוצעה כראוי ולא תבצע את ההזמנה או המשלוח עד טרם אישור ההזמנה החוזרת. במידה ולא אושרה שנית ההזמנה מול מבצע הרכישה, עקב אי זמינותו או זמינות מקבל המשלוח, החברה משאירה לעצמה את הזכות להפעיל שיקול דעת ולא לשלוח את ההזמנה עד לאישורה כאמור.

המחירים באתר כוללים מע”מ, אלא אם כן נאמר במפורש אחרת.

תנאי מוקדם לאישור פעולת הרכישה על ידי החנות הוא קבלת אישור של חברת האשראי. לא התקבל אישור חברת האשראי במועד, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.

לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור אוטומטי באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים שבהזמנה, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפעיל שיקול דעת ולא לטפל בהזמנה עד לאישורה על ידי חברת האשראי. היה והתעוררה בעיה כלשהי בנוגע לאישור העסקה על ידי חברת האשראי, החברה תעשה את מירב מאמציה על מנת לידע את הלקוח על כך.

הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

במידה ותחול שגיאה- בתיאור המוצר, מחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל מידע אחר שיוקלד, או בעת קבלת הנתונים מהלקוח במעמד מסירת פרטים לביצוע הרכישה, תהיה החנות רשאית לבטל את הרכישה או להשהות את ביצועה עד תיקונה מול הלקוח.

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב-יפו, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

מדיניות פרטיות

החנות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש את מוצריה באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול  SSL 128bit בתקן אבטחה מחמיר בשיטת PCI DSS המגן על המידע. החנות מתחייבת לשמור בסודיות את הפרטים האישיים שנמסרים לידיה וכן את הרכישות שביצע הלקוח. במידה ולמרות הכל, יעשה שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי, ע”פ חוק- מחויבת החברה המנפיקה את כרטיס האשראי להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה.

פרטי פעולת הרכישה ופרטי הרוכש ישמשו לשימושה הפנימי של החנות  בלבד ולא יועברו על ידה לכל גורם אחר, למעט העברת הפרטים לחברת האשראי לשם קבלת אישור לביצוע עסקת הרכישה. הרוכש מסכים כי החנות תשמור את פרטיו במערכת נתוניה.

הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחותיה עדכונים דרך חשבונם באתר באמצעות הדואר האלקטרוני ו\או הודעות SMS ו\או הודעות ווטסאפ. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ’ב – 1982.

מדיניות ביטולים והחזרות

ביטול הזמנה יעשה עד יום טרם תאריך ההזמנה לא יאוחר מהשעה 18:00 וייגבו 10% דמי ביטול. בקשות לביטול הזמנה לאחר מסגרת זמן זו לא יתקבלו וייגבה 100% ממחיר ההזמנה.

טי אל וי בייק לא תקבל החזרות של מוצריה לאחר שנמכרו ונשלחו להפצה היות ומדובר במוצרי מזון וזה החוק.

מאחר וטעם הוא עניין אישי וסובייקטיבי, החברה לא תוכל לקבל בקשות להחזר או זיכוי עבור מוצרים בטענה שלא קלעו לטעמו של הלקוח.

החברה לא תהיה אחראית למצבים בהם המוצר לא נצרך במסגרת הזמן המומלץ על ידה או למצבים בהם המוצר נפגם עבר אחסנה לא נאותה שלא במסגרת המלצות החברה.

כל תלונה בנוגע לטיב המוצרים חייבת להיות מדווחת לחנות תוך 2 שעות מרגע מסירתה על ידי השליח, באמצעות הטלפון ב 053-226-2332 או באמצעות דואר אלקטרוני ב [email protected] . אנא השאירו הודעה במידה ואין נציג פנוי לקבל את שיחתכם עם פרטי חוסר שביעות רצונכם.
החברה לא תטפל בבקשות שהובאו לידיעתה יותר מ 2 שעות לאחר רכישת המוצרים או מסירתם על ידי השליח מטעמה.

במקרה בו החברה ראתה לנכון כי יש לפצות את הלקוח, גובה הפיצוי לא יהיה בשום מקרה גבוה מערך המוצרים שנרכשו.

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כל יום בין השעות 9:00 ל18:00 ובימי ו’ וערבי חג בין 9:00 ל 14:00.

בטלפון 053-226-2332 או בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].

מדיניות משלוחים

במידה וקיבלתם משלוח ובו חסרים פריטים או שנפלה טעות בביצוע ההזמנה או שאי אילו מהפריטים פגומים, אנא צרו עמנו קשר באופן מידי ואנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לטפל בפנייתכם. [email protected] או 053-226-2332.  

אספקה – הזמן הנקוב הוא בימי עסקים בלבד (ימים שני עד חמישי בשעות הפעילות 12:00-17:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 9:30-14:00)

אספקה תעשה אך ורק לישובים המפורטים באתר האינטרנט של החנות ובמגבלת השעות המצוינת.

אנחנו מבצעים משלוחים לאיזור גוש דן וחלק מאזור השרון. עלות המשלוחים היא 30-60 ש”ח למשלוח תלוי בכתובת שתסופק במעמד הזנת הכתובת על ידי הלקוח.
אזורי המשלוח הם: תל אביב יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, גבעת שמואל, רמת אפעל, כפר אזר, כפר שמריהו, הרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, ראש העין, חולון, בת ים, אזור, ראשון לציון, בית דגן, קרית אונו, תל השומר, פתח תקווה, גני תקווה, סביון, יהוד-מונוסון ואור יהודה.

החנות עובדת עם חברת שליחויות חיצונית שמתחייבת למסור את המשלוח בחלון זמנים, וכל זאת בתיאום של השליח עם מקבל המשלוח כשהשליח בדרך ליעד.

בהזמנה דרך אתר האינטרנט לא קיימת אפשרות לבחור זמן למשלוח. יחד עם זאת, אין החנות מתחייבת לפעול על סמך העדפת זמן שהתבקש על ידי הלקוח. הלקוח מוכרח להיות זמין ביום המשלוח.
בכל הזמנת משלוח, נציג חברת המשלוחים ייצור קשר טלפוני עם מקבל המשלוח (בין אם מדובר בלקוח המזמין או באדם אחר) על מנת לוודא את כתובת האספקה ועל מנת לוודא את הימצאותו של מקבל המשלוח בכתובת שנמסרה.

הזמנה שנאספה מהקונדטוריה על ידי הלקוח או על ידי שליח מטעמו, אינה באחריות החנות מרגע שיצאה ממנה. באחריות הלקוח או מי מטעמו לוודא שההזמנה לשביעות רצונו טרם עזיבתה את הקונדטוריה.

אין החנות מתחייבת להעביר מידע ללקוחותיה על מצב ההזמנה וזמן הגעתה אל מקבל המשלוח בטלפון, בדואר אלקטרוני או בהודעות SMS.

החנות לא תשלח תמונות של המוצר ללקוח.

עיכובים במסירת משלוח עלולים לקרות מפעם לפעם. טי אל וי בייק איננה אחראית לעיכובים, אולם היא תעשה כל שעל ידה על מנת לצמצם היתכנות מצבים מסוג זה.

מרגע שמשלוח יצא מהחנות, איננו יכולים לשנות את כתובת המסירה.

במידה ואין מענה בכתובת מסירת המשלוח ואין אדם אחר שיקבל את המשלוח, המשלוח יחשב “failed delivery”, כלומר משלוח שלא נמסר לאדם שיקבל מחמת היעדרות הנמען בכתובת שסופקה לחברה. במקרה כזה השליח ישאיר את המוצרים שהוזמנו בפתח הדלת ויעזוב את המקום, החברה אינה אחראית על המוצרים במקרה כזה ולכן לא תוכל לזכות או לבדוק טענות אם יגיעו מהלקוח בנוגע למוצרים שסופקו והלקוח יהיה האחראי הבלעדי. החנות לא תשיב את כספו של לקוח שהמשלוח שהזמין נחשב ל failed delivery.

המארז הינו מוצר מזון ולכן לא יוחזר לקונדטוריה על ידי השליח בשום מצב במקרה של חוסר מענה או בקשת הלקוח ו/או מקבל המשלוח ויונח בפתח הדלת של הכתובת שסופקה במעמד למשלוח ההזמנה.

כאשר הנך מקבל משלוח מאתנו, אנא בדוק בכל קופסה כי כל המוצרים ישנם וכי הם במצב תקין ולשביעות רצונך.

במידה ופריט חסר או לטעמך פגום, אנא הבא זאת לתשומת ליבו של השליח וצור קשר עם החנות באופן מידי (ולא יותר מאשר שעתיים לאחר מסירת המשלוח) באמצעות הטלפון ב 053-226-2332 או בדוא”ל. חשוב מאוד שבמידה ואין נציג פנוי לקבל את השיחה, שתשאירו הודעה עם פרטי ההזמנה והמקרה.

טענות בדבר חוסרים או מוצרים פגומים במשלוח לא יתקבלו יותר משעתיים לאחר מסירת המשלוח.

אם חל פגם במשלוח שקיבלתם, אנא שלחו תמונה הממחישה זאת לכתובת הדואר האלקטרוני של החנות.

משלוחים מבוצעים בשעות הפעילות המצויינות בתקנון משלוחים זה ובתיאום עם מקבל המשלוח. יובהר כי הזמנות המתבצעות לאחר השעה 18:00  לא תבוצענה ביום שלמחרת.

 

 

כלי נגישות

סגרנו באופן זמני


נחדש הזמנות בהקדם האפשרי ונודיע על כך ברשתות החברתיות

תודה על ההבנה.